Goodbye TAWAU....

Sampaikan pesanan dikala kerinduan....

Carian ini dijana oleh google:

Custom Search

V.I.P Bloggers...

Jika anda juga ingin menjadi V.I.P Bloggers seperti mereka.... dapatkan maklumat lanjut di sini! Kenali bloggers popular ini dengan klik pada setiap gambar di bawah:

Mencari Konklusi itu blog ku

|

Baru sehari blog ini di wujudkan di alam maya. Sebelum konklusinya mula di cari, izinkan aku memperkenalkan diri. Namaku tak perlu di sebutkan. Cukuplah sekdar mengenali ku sebagi si Pencari Konklusi. Bukan setakat konklusi yg dicari.. termasuk lah juga jodoh. Jodoh itu perlu bagi ku... hehhee....

Sejarah penubuhan mencari konklusi ni... crita nya pendek jak.. bermula apabila aku mula bersiul lagu Mencari Konklusi drpd Hujan.. terus idea muncul. Aku pun terusla buat blog ni... begitu jak la sejarahnya.. simple jak.. nasib xda d tnya dalam SPM... kalau ada.. memang A+ aku dapat.
Apa juak ada dlm blog ni? Tidak perlu di persoalkan.. macam2 aku post dalam blog ni. Kalau ada berani, request la apa yang kamu mahu.... email jak: [pencarikonklusi@gmail.com]
bukan juak di bayar. Free Of Charge. Pembaca setia blog ini diutamakan... awek-awek chantek di dahulukan.

Sekian dahulu.... assalamualaikum.


web tracker